15 Ocak 2014 Çarşamba

Adım adım gelişim dergileri

Ocak ayı evde hızlı başladı. Sarellam 2014'de artık bende sizin gibi yürümek istiyorum yeter oturduğum diye isyan bayraklarını açınca ve evde her bulduğu yere tutunarak yürümeye çalışınca benimde 7/24 bütün vaktim bu iş oldu..

Sarenin ayaklanma maceraları bir sonraki postta konu ola dursun, ben bugün faydalı bir şeyden bahsetmek istiyorum..

Geçtiğimiz günlerde telefonla aranarak haberdar olduğum ve çok sevgili arkadaşım Gözde'nin tavsiyesiyle tanıştığımız 'Adım adım' serisi..
                                                  Böyle tatlı bir kutuda geldi..
Adım adım konusunda uzman pedagoglarca hazırlanan aylık bir bebek gelişim dergisi..İçinde bebeğinizin ayına ait onun motor gelişimini arttıracak oyunlar var..Yine anneye o ay çocuğun gelişiminin hangi seviyede olması gerektiğini gösteren bilgilerde mevcut..
               Kalın sağlam bir malzemeden yapılmış olan(Sare çok denedi yiyemedi :)) dergi..

Yine web sitesinde çocukların seslendirdiği bir sürü çocuk şarkısı da var..Biz Sareye yeni çocuk şarkıları bulmakta zorlanmaya başlamıştık, bu şarkılar bize ilaç gibi geldi :)

Biz adım adımı çok sevdik, aklıma gelmeyen yepyeni oyunları oynadık Sareyle hem eğlendik hem öğrendik..Sare adım adımın kutusunu bile çok sevdi :)

                  Sarellam dergideki dokun hisset bölümünde yer alan köpeğin kulaklarına dokunuyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm