25 Ağustos 2013 Pazar

İnternet üzerinden alışveriş adresleri

Sarellam tam bir Gezi kızı..Dışarı çıkmaya bayılıyor ama alışveriş merkezlerine AVM'lere kesinlikle karşı..İstiyor ki hep parklara bahçelere gidelim, ağaçları, yaprakları, çiçekleri seyredelim..:)

Bizde onunla beraber park bahçe gezmeye bayılıyoruz ama kıyafet alma kısmında biraz zorlanıyoruz(duk)..

İşte tam bu noktada sizinle birkaç keşfimi paylaşmak istiyorum.. Zamanı olmayan anneler için web'den alışveriş adresleri ve İstanbul Anadolu Yakası'nda birkaç keşif..

-Unnado http://www.unnado.com/ -Burayı bilmeyen yoktur zaten :)

-Butik bebe http://www.butikbebe.com/

-Marka Bebe http://www.markabebe.com/

Ve benim asıl favorilerim..Yurtdışı siteleri..

Bu sitelerden alışveriş yaparken gümrükte takılmamak için dikkat edilecek nokta en fazla 5 parça almak ve meblayı yüksek tutmamak..

- Mothercare-http://www.mothercare.com/
 Diyeceksiniz ki her semtte bir Mothercare varken neden internetten ve yurtdışından alayım..Çünkü kargo dahil fiyatıyla bile açık ara çok daha ucuz oluyor(sık sık indirim yapıyorlar) ve Türkiye'de olmayan birçok ürünü bulabiliyorsunuz..Üstelik kargo çok hızlı birkaç gün içinde elimde oldu siparişlerim..


- Vertbaudet - http://www.vertbaudet.com/

Bu markayı Paris'den bir dostum Sare'ye hediyeler getirdiğinde keşfettim, çok kaliteli ve zevkliydi..Normal sezonda fiyatları ucuz değil ama indirimi takip ederseniz 10 euroya şahane takımlar bulabiliyorsunuz..Ben seneye yazın kıyafetlerini buradan aldım bile..Üstelik kargo 9.90 Euro ve 2-3 gün içinde UPS teslim etmiş oluyor..



- Carter's - http://www.carters.com/

Carters'ın kendi sitesinden Türkiye'ye gönderim var. Ama şu ana kadar benim beğendiğim parçalarda kargoyla toplayınca Marka bebeyle hep yakın fiyata geldi o yüzden Carter's ı denemedim ama farklı birşeyler için denenebilir..


Anadolu Yakası Keşifleri :

Kozyatağı Demstock- Burada Mother Care'ın seri sonlarının bulunduğu koca bir giyim ve kocaman bir mobilya katı bulunuyor..Çok güzel ve hesaplı şeyler bulabilirsiniz..Yine alt katta Dünya markalarının seri sonlarını bulabilirsiniz..Gelmişken kendinize de birşeyler bakmadan geçmeyin derim ;)

Demstock'a geldiyseniz hemen bir sokak paralelinde Ata Tekstil var..Dolce Gabbana'nın seri sonlarına rastlayabilirsiniz çok uygun fiyatlara..

Yine İnönü Caddesi bebek mağazaları konusunda tam bir cennet..Özellikle tütü seven anneler buraya :)

Hem açık hava hem alışveriş merkezi olarak sevdiğimiz Viaport'da Chicco, Joker, e-bebek, Benetton 0-12,C&A çok indirimli fiyatlarla yer alıyor..

Şimdilik aklıma gelenler bu kadar :)

5 yorum:

  1. Mothercare internet sayfasından alışveriş yapmak istiyorum fakat posta kodu kabul etmiyor siz nasıl yaptınız

    YanıtlaSil
  2. Mothercare internet sayfasından alışveriş yapmak istiyorum fakat posta kodu kabul etmiyor. Posta koduna ne yazacağım?

    YanıtlaSil
  3. Mothercare internet sayfasından alışveriş yapmak istiyorum fakat posta kodu kabul etmiyor. Posta koduna ne yazacağım?

    YanıtlaSil
  4. Jersey guernsey nedir mothercare da alış veriste sonunda

    YanıtlaSil
  5. Jersey guernsey nedir mothercare da alış veriste sonunda

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorumm