24 Ağustos 2013 Cumartesi

Benim bebeğim kolik!

Evet maalesef korktuğumuz başımıza geldi..

Sarecik akşamları 6-9 arası mütemadiyen bütün siteye naklen ağlama yayını yapıyor(du)..Canı öylesine yanıyordu ki ne yapsak geçmiyordu..

Artık saat 6 ya yaklaşırken kabuslar görmeye başlamıştım..

Büyükler nazara, yeterince kalın giydirmememe ve daha bir sürü nedene bağlıyorlar ama ne yapsak olmuyor hiçbiri acısını geçirmiyordu..

Bu uğurda 3 doktor dolaştık..Genel kanı bebeğiniz çok hızlı kilo alıyor ondandır..

Sonunda bir dostumuzun tavsiyesi ile Dr. Murat Kandemir ile tanıştık..

Yaklaşık 2 saatlik bir muayenenin sonunda bize sende ve eşinde alerji var, dolayısıyla bebeğinizde alerjiye bağlı kolik var dedi..Yediklerim Sareciğin bağırsağında onun canını gerçekten çok yakan bir şeye dönüşüyormuş meğer..

Bana birazdan aşağıda paylaşacağım çokk ama çokk sıkı bir diyet listesi verdi..15 gün sonra kolik geçecek dedi..Çünkü annenin yediği herşey bebeğin sütüne 15 gün etki edermiş, 15. gün geçermiş..

Gerçektende 15. gün Sare'nin koliği geçti :)

Benim gibi bu dertten yanan anne babalar için yasak listemi paylaşıyorum genel olarak..

-Balıklar, deniz ürünleri
-Bulgur
-Süt ürünleri(sadece sabah kibrit kutusu kadar beyaz peynir)
-Tüm kırmızı meyva ve sebzeler
-Tüm tropikal meyvalar(kivi, muz, ananas, mango..vg.)
-Patlıcan
-Çay, kahve, tüm hazır meyva suları, buzlu çaylar
-Tüm süt yapan, gaz gideren çaylar
-Roka, nane, dereotu
-Portakal, greyfurt,limon
-incir, böğürtlen
-mayalı herşey(ekmek dahil-belki 1 dilim beyaz ekmek)
-tüm içkiler
-Tahin
-Yumurtanın beyazı
-susam, simit

Aklıma gelenler böyle..

Diyeceksiniz ki peki sen ne yiyorsun?

Sabahları bir yumurta sarısı, yanına zeytin, azıcık beyaz peynir, salatalık ve su

Arada hurma ve dut kurusu

Öğlen ve akşam genelde et yanına haşlanmış mısır, fasulye(ama içinde domates olmadan), dolma(salçasız), bezelye çorbası, mantar, havuç salatası, semizotu salatası vg.

Şu anda hayatta kimseyi özledim bir bardak tavşan kanı çayı özlediğim kadar ama evlat işte..onun yüzü gülsün karnı doysunda ben özlerim mühim değil :)-imza küçük ayşegül-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm