17 Mayıs 2013 Cuma

Emziren anne nasıl giyinsin?

İşte yine hamileyken çok düşünülmeyen konulardan biri..

Öncelikle iç çamaşırından başlamak istiyorum..

Büyük bebek mağazalarında emzirme sütyeni ve çamaşırı gördüğümde sanki onları hiç kullanmayacakmışım gibi gelmişti, hani kendimize kondurmak istemediğimiz hep başkalarına olacakmış gibi gelen felaketler gibiydi..

Oysa acı bir gerçek ama emzirme sütyeni hayatımın en önemli parçalarından biri oldu..Ve ilk çamasırımı ne olur ne olmaz diye aldığım o büyük bebek mağazalarından birinden aldım..Gel gör ki o kadar çirkin ve kalitesizdi ki hastaneden çıkar çıkmaz kendimi bir arkadaşımın önerisiyle Marks Spencer'a zor attım..

Normal çamasırınızın bu işe uygun olan şık versiyonlarını burada bulabilirsiniz..Bir de sonradan Mother Care'de gördüm güzel anne çamaşırları..

Evet doğum yaptık ama hala kadınız ve güzel olmak en doğal hakkımız (:

Yine bir diğer sorunsal giyim kuşamda ortaya çıkıyor..

Evet karnımdan bir bebek çıktı ama hoopp diye eski kiloma dönmedim ertesi gün..Rahimin yerine oturması da meğer zaman alan birşeymiş..Sanki göbeğimin altında şişirilmiş bir balon var gibiydi ve hamilelikteki kilolar gibi gibi tatlı değil aksine çok sinir bozucuydu..

İşte bu süreçte bir diğer konuda gardıropda bebeğimin acıkmasıyla bunu ıngalayarak belirtmesi arasında geçen yaklaşık 1 dk. lık zamanda kolayca açılan üstler olması..

Ben yine bu konuyu es geçtiğimden ve önceki hayatımda bol gömlek, tunik pek giymediğimden sadece 1 tane tunikle(onu da annem zorla aldırmıştı..) başladım bu maceraya..

O yüzden hamileyken mutlaka bir kaç bol tunik, gömlek, kolay açılan bol t-shirt, mümkünse penye etek alın ve kafanızda kombinleyin derim..

Ben şimdi tıpkı alttaki kombinler gibi bir siyah penye etek ve üzerine gömleklerle çeşitlendiriyorum kombinlerimi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm