17 Mayıs 2013 Cuma

Göğüsleri yara yapmadan emzirme sanatı ve bol sütün kuralları

Hamileliğin sonlarına doğru en çok duyulan hikayelerden biri, emzirirken göğüslerim yara olmuştu, kanaya kanaya emzirmiştim, çok acı çektim hikayeleridir..Ve hepsi gerçek acılara dayanır..

Bende bu hikayelerle beslenen bir gebe olarak, aşağıda anlatacağım gibi bir yol izledim ve şu ana kadar da herşey gayet yolunda gidiyor..

Doğumdan bir iki hafta önce eczaneden evicap- e vitamini kapsülleri aldım ve hergün iki kez medicassol merhemle e vitaminini karıştırıp göğüs ucuna sürdüm..Böylece göğüslerim doğuma kadar yumuşamış ve nemlenmiş oldu..

Doğumdan hemen sonra başlayan emzirme sürecinde, sezeryan olduğum için ilk anda sütüm gelmedi, tam olarak Sareyi sadece sütle beslemem 3. günü buldu..Ama oldukça fazla deneme yaptık Sarecikle ve bu süreçte ilk andan itibaren hep Mustela'nın göğüs ucu kremini kullandım..Sürekli temiz tuttum ve Aventin kalkanını da kullandım..Sonuç olarak en ufak bir yara ve acı bile olmadı emzirirken..

Yine sütüm gelsin diye Hümana'nın Still Tee çayını aldım ve doğumdan birkaç gün önce içmeye başladım..

Sütle ilgili çevrenizdeki herkes birşeyler söyleyecek, helvalar, şerbetler, tatlılar..

Aslında süt için ihtiyacımız olan tek şey sadece bol su..Ben günde 3-4 lt. su tüketiyorum ve 1 kupa still tee içiyorum gayet yeterli oluyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm