23 Kasım 2013 Cumartesi

Bebek masajı nasıl yapılır?

Bebeğimizle beraber en sevdiğimiz şeylerden biri masaj zamanları..

Her anne gibi bende onun o ipek gibi tenine, tatlı mı tatlı küçücük bedenine hayranım ve ona dokunmak şu an dünyadaki en güzel şey..

Güzel zeytinyağları ve masaj yağları ile bedenine yararlı masajlar yapabilmek için bazı kitaplardan ve videolardan yararlanıyorum..


 Bu kitabı yeryüzünün en iyi komşusu olan sevgili arkadaşım Yıldız verdi..Gerçekten çok çok güzel bir kitap, bebek masajıyla ilgileniyorsanız kütüphanenizde bulunsun derim..

Kitaptan Sareye en çok uyguladığım ve işinize yarayacağını düşündüğüm masajlar ise hemen aşağıda..






 Masaj konusunda diğer önemli kitap ise Ayşe Öner'in Hamilelik, Doğum ve Bebek Bakım Kitabı..

Bu kitabı sadece masaj için değil, özellikle hamileyken ve yeni bebeğiniz olduğunda başucunuzdan eksik etmek istemeyeceksiniz..

Gaz çıkarmak için yapılan bebek masajları..




Bu videoyu kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum bile..O kadar faydalı ve güzel bir video ki, Ayşe Öner resmen yeni annelere ders vermiş..Tüm yeni annelere bu videoyu izlemelerini tavsiye ederim..

Bir de tabii masaj için kullanılacak yağ konusu var..Yeni doğa bebeğiniz için zeytinyağı sütü diye birşey var..Özel zeytinyağları satan yerlerde bulabilirsiniz..Yine ilk sıkım hakiki zeytinyağları, Tariş'in organik zeytinyağını öneriyorum..Banyodan önce saçına sürüyorum 15 dk bekleyip yıkıyorum Sarellamı, banyodan sonrada vücuduna sürüyorum, yağın fazlasını tülbentle minik minik silerek alıyorum vücudundan..

Günlük kullanım içinse Chicco'nun Pure Bio serisinin masaj yağını kullanıyorum gayet başarılı, Bioderma'nın masaj yağını birkaç kez kullandım o da çok güzel..


Bizim masaj maceralarımız şimdilik böyle devam ediyor..

Hepimize bebeklerimizle uzun ve keyifli masaj maceraları diliyorum..

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm