1 Kasım 2013 Cuma

Sarellamın 7. ay macerası başlasın!

Yazmaya başladığımdan beri zaman ne kadar hızlı akıp geçiyor daha da iyi anlıyorum..

Daha dün 6. ayını kutlarken bugün 7 aylık oldun bile..


Hep derlerdi ilk 6 ay zordur, 6 ayı geçince herşey hem çok daha kolay hemde zevkli olacak diye..Öyleymiş :)

Sarellam motor gelişimin büyük bir sıçrama gösterdi, elini kolunu çok daha bilinçli kullanıyorsun artık, oturarak kendi kendine oyun oynuyorsun, masada bizimle yemek yiyorsun(tabii senin yemeklerin daha basit :)), yardımımızla ayakta durabiliyorsun ve en tatlısı sık sık bizi kendine çekip öpücükler konduruyorsun..

Ve ben hala bu geçen 7 ayın hiçbir saniyesine doyamıyorum..Her gün 24 saat birlikte olmamıza rağmen yine de sanki hep birşeyleri kaçırıyormuşum gibi daha çok seni seyretmek, oyun oynamak, emzirmek, seninle olmak istiyorum..
Irmak ablasıyla oyun oynuyorlar..


Sanırım o nedenle de iş hayatımda aldığım bu 2. büyük değişiklik kararından da her geçen gün daha da çok mutlu oluyorum..

Ve sen ilk Cumhuriyet Bayramını kutladın..Çok kalabalıktan korktuğun için bu yıl Fener alayına katılamadık ama Boğaz'daki muhteşem gösteriyi, dolayısıyla ilk kez havai fişekleri izledin, çok şaşırdın..Bolca ulu önderimiz Atatürk'ün fotoğrafına baktın,anlattıklarımızı dinledin..

Bazen ağladım, sen bana sımsıkı sarılıp öperek teselli ettin..Daha şimdiden en yakın arkadaşım oldun..

Canım kızım, minik Sarellam, Kasım'da, 7. ayında eminim yine tatlılığına tatlılık katıp bizi çok şaşırtacaksın..Kimbilir bu ay neler öğreneceğiz birlikte, hayat nasıl süprizlerle karşılayacak bizi..

Bildiğim birşey varsa o da yine yanındayken bile doyamacağım sana yine her anın çok özel olacak ve ben hiçbirini kaçırmak istemeyeceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm