30 Kasım 2013 Cumartesi

Sarellam yarın 8 aylıksın!


Henüz sen 2 aylıktın Sarellam, 8 aylık bir bebek olan Ardayı ve babanesini alıp parka gitmiştik..Arda o gün gözüme o kadar büyük ve 8 aylık kavramı o kadar uzak görünmüştü ki..
Arda seni seviyor ve senin daha dünyadan haberin yokken :)

Şimdi işte bizde o çok uzak görünen 8 aydayız..:)

Güzel şeylerde oldu ama..Çoğu tabii ki seninle ilgili..Bunlar neler mi?

Bu ay kahvaltı yapmaya başladın..İnek sütüne alerjin olduğu için keçi peynirini denedin ve çok sevdin..Hatta belki de en çok peynir yemeyi sevdin..Bir de babanenin ayva marmelatını..:)

Yine bu ay sayende bende ilk kez evde yoğurt yapmaya başladım..Hatta yoğurt makinesi aldık, senin için keçi yoğurdunu dışardan alsak da biz artık evde şahane yoğurtlar yiyoruz..




Sayı saymayı çok seviyorsun, iki ve dört favori sayıların ;)

Daha karnımdayken o kadar çok halanı dinledin ki, piyanoyla oynamayı ve ses çıkarmayı çok seviyorsun..




Görünen o ki emeklemeden yüreyeceksin..Evde bizimde yardımımızla sürekli yürüyorsun..Biraz tombilik olduğun için henüz kendi başına ayakta duramıyorsun ama koltuk kenarına tutunup bakın nasıl duruyorum bakışı atmayı seviyorsun..:)

Diğer sevdiğin şeylerden biri de salıncak..Sallanmayı ve parktaki diğer çocukları izlemeye bayılıyorsun :)


Dişlerin sanırım babana benzeyerek çok geç çıkacak, henüz görünürde birşey yok..Açıkçası bence de ne kadar geç o kadar iyi :)
Sabah akşam gündüz gece demeden dolaşıyoruz..Bazen sen bile yorgun düşüyorsun :)

Apple ailesiyle çok erken tanıştın..Mac'i bulduğun anda saldırıyorsun hatta o minik parmaklarınla hiç bilmediğim uygulamalar açıp bana da bir sürü şey öğretiyorsun..


Senden büyük olsalarda arkadaşların var ve onlara uyum sağlamak için müthiş bir enerji gösteriyorsun!





İşte bir koca 7. ay böyle geçti Sarellam..Seninle 8. ay maceralarımızı iple çekiyorum ve hadi diyorum, hadi başlayalım :)

Seni çokk seviyorum Sarellam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm