30 Aralık 2013 Pazartesi

Hooo Hooo Happy New Year

Sevgili 2013, sana sevgili dediğime bakma tamamen nazik bir insan olmamdan, yarın artık inşallah gidiyorsun hayatımızdan..

Böyle başladım diye sanma ki kişisel olarak sana bir husumetim var..Biliyorsun en sevdiğim sayılardandır 13, hep uğur getirmiştir, hayatımda kocaman kocaman değişiklikler yapmıştır..Bu sene cüssesi 2.880 gr olsa da, en büyük ve güzel değişikliği getiren yine sen değil misin zaten? 

Ama gel gör ki bu defa çok sevmedim seni 2013..Ülkeme o kadar garip şeyler yaptın, öyle güzel tatlı insanları aldın ki gökyüzüne bir türlü ısınamadım sana..Isınmak demişken o sımsıcak yazda doğru dürüst uzun bir tatilde yapamadım, onu da yazıyorum bir kenara haberin olsun..

Yine de iyi kötü bir sürü şeyi de sende öğrendim ama kabul ediyorum..

Neler mi?

Mesela her gün üstüme defalarca kussa biri, hatta ilk kez giydiğim ve bayılarak aldığım gömleklerim ilk giyişte çöp olsa da, kusan bıdık endişelenmesin diye 'aman da ne güzel çıkartırmış fazlalıkları benim güzel kızım' diye şen kahkahalar atabildiğimi öğrendim..

Küçükken annemden dinlediğim tüm masalları kafamda nasıl karıştırdığımı, kızıma masal anlatırken, kırmızı başlıklı kızdan girip, hansel&gratel'den nasıl çıktığımı anlamadığımda öğrendim..

Anne olunca anlarsın dediğinde annem, gerçekten o anda hissettiklerini sadece anne olunca anlayabildiğimi öğrendim..

Hayatımda biri için en sevdiğim sebze olan domatese elimi bile sürmeden 9 ay geçirebileceğimi öğrendim..

Sabah 7'den aksam 9'a kadar kucağımda 10.5 kg taşıyabildiğimi hatta dans edebildiğimi hatta tek elimle taşırken diğer elimle de kukla oynatabildiğimi öğrendim..

Hiç uyumadan da yaşanabildiğini öğrendim..:)

Uykusuzluğun yarattığı etkiyi yüzden silmek için çok iyi makyaj malzemeleri olduğunu da öğrendim tabii bu vesileyle :)

Aldığım her şeye ilerde belki o da kullanır demeyi, kuracağım işi bile ilerde belki o devam eder diye düşünmeyi öğrendim..

Anne kelimesi bir kadının duyabileceği en romantik kelimeymiş meğer onu öğrendim..

Birine her baktığımda içimde bir şeylerin eridiğini, içimde bir yerlerde meğer hiç bilmediğim kadar büyük bir sevginin olduğunu ve o sevginin verilmek üzere ait olduğu kişiyi beklediğini öğrendim..

Birinin canı yandığında kalbime matkap sokuluyormuş gibi hissedebiliyormuşum meğer, kendi canımı hiç düşünmeden biri için verebileceğimi öğrendim..

Ve en önemlisi yeniden çokk mutlu olmayı, kahkahalara boğulmayı, güzel hissetmeyi, değerli olduğumu hissettim..

Ve hep bildiğimi sandığım gerçek dostluğun kıymetini bu sene de daha da iyi öğrendim..

Babam adımı bile unutunca biri büyük biri küçük iki bebeğe birden bakmayı öğrendim..

Yani 2013 Dünya için olduğu kadar, benim hayatım içinde tam bir aydınlanma yılı oldu..

Umarım bu satırları okuyan herkes 2013'den payına düşen güzellikleri almış, huzurla veda ediyordur eski yıla..:)

Öyleyse..

Daha dolu dolu yaşadığımız, daha çok şey keşfettiğimiz, daha çok gezdiğimiz, sağlıklı, huzurlu, bol kazançlı, aşk dolu bir 2014 için Shakira kemerlerimizi takıyoruz, kalkış için hazır mısınız? :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm