8 Eylül 2013 Pazar

Ailece Diş Çıkartıyoruz!

Haftalardır devam eden salyalar ve parmağımızla dişini kaşımalar bu hafta başka bir boyuta taşındı..
Sare'nin elleri yine ağzında..

Sarellam, gece yarısı uykusundan, gözleri yaşlı yaşlı ağlayarak uyanıyor, rahatlamak için saatlerce meme emiyor, ara ara ishal oluyor, gündüz uyku uyumuyor ve çok ama çok huzursuz..

Dişini rahatlatsın, daha doğal olsun diye minik bir havucu temizleyip dişlerini kaşıyorum, karanfil yağını zeytinyağı ile karıştırıp sürüyorum, karbonatla siliyorum hatta dün gece rakıyı bile denedim ama henüz tam bir rahatlama sağlayamadım..

O acıyla  'annee' diye bağırdıkça içimden bir şeyler kopuyor..

Sonunda mecburen diş jelini kullanıyorum..Ama bir yandan da içim içimi kemiriyor yanlış bir şey mi yapıyorum diye..

Bebeğim o jeli sürdükten sonra hemen sakinleşip güzel güzel uyuyor..
Yapabilirse ayak parmaklarını da ağzına sokup dişini kaşıyacak, az kaldı :)

Anlayacağınız bu ara maile Sarellamın dişine odaklandık..Belki de bu yüzden ilk diş kendini gösterip, diş buğdayını yaptığımızda çokk ama çokk mutlu olacağım :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm