27 Eylül 2013 Cuma

Hastane Çantasında Olması Gerekenler

Doğuma az zaman kala, heyecan doruktayken gündemdeki konulardan biri de hastane çantasıdır..


Kendimden biliyorum o çantanın içine doğru şeyler konup konmadığından hiç emin olunmaz ve hastanede illa ki birşeyler eksik olur, birileri koşup getirir :)

Tecrübelerimden yola çıkarak bir hastane çantasının olmazsa olmazları listesi yaptım..7. ayda ilerlerken yavaş yavaş bu listeyi tamamlayıp valizi kapıya yakın bir yerlere koymakta fayda var..:)

  • Hastanede her gün yeni zıbın giydiriyorlar ama yine de sizinde olsun yanınızda, bebek hastane çıkışı seti-yani zıbın(birkaç tane), şapka, eldiven-
  • Birkaç adet new born size tulum(0-3 ay arası eğer bebeğiniz çokk tombik değilse çok bol oluyor, 2-3 adet new born size almanız yeterli)
  • Yeni doğan çorabı
  • Yenidoğana uygun hırka ya da yelek
  • Patik
  • Bebek bezi-0 numara
  • Sigorta kartınız
  • Nakit para-Hastane çalışanlarına teşekkür için yanınızda minik minik bol bol bulundurun :)
  • Hamile çamaşırı-biliyorum görünüşleri korkunç ama özellikle sezeryanda onlarsız olmuyor-
  • Emzirme sutyeni
  • Terlik
  • Bir kutu hijyenik Ped
  • Birkaç tane gecelik&sabahlık-Kanamanız olacağı için pijama tavsiye etmiyorum, emzirme için düğmeli ya da önü açık olanları tavsiye ederim.
  • Kişisel bakım malzemeleriniz-tarak, diş fırçası&macunu, el aynası, şampuan, makyaj malzemesi, roll on, toka-
  • Meme ucu için krem(ben Mustela kullandım ve çok memnun kaldım)
  • Eve dönerken çokkk rahat birşeylere ve muhtemelen terliğe ihtiyaç oluyor, giymesi kolay bol bir elbise ve rahat bir terlik
  • Islak mendil-unibaby, yenidoğan ıslak mendilinde en iyisi-
  • Birkaç çift çorap
  • Hırka
  • Portbebe ya da ana kucağı
  • Kirli çamaşırları koymak için torba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm