26 Eylül 2013 Perşembe

Bebeğiniz kız mı sorusuna en güzel cevap, renk renk taçlar :)

Henüz saçları çok kısa olan Sarellam bir de babaya benzeyen bir kız olunca yolda 'ayy kız mı erkek mi' diye soranların sayısı bir hayli çok oluyor.
                                       Bantın üstündeki çiçekler Eminönü Marpuçcular'dan..

Hatta bazen abartıp üzerinde etek, pespembe giyinmiş haldeyken bile 'erkek mi' diye soruyorlar. :) Bende bu soruya 'yok teyze gay olacak ileride' diyorum :)

Tuhafiyeden aldığım keçe ayçiçeği..

Euroflora'dan aldığım çiçeklerle..

İşte hem bu sorulara kısa bir çözüm olması hem de kızlara çok yakışması nedeniyle Sareme bol bol taç takıyorum..
Accesories'dan kırmızı gülle..

Accesories'dan aldığım minik pembe gülle..

Piyasada bir sürü taç modeli var ama ben birazda kişiselleştirmek için şöyle bir yol buldum belki sizinde işinize yarayabilir..

Tacın altındaki beyaz bantı Eminönünden aldım(ama heryerde 3 tl'ye bulabilirsiniz), üstüne Accesories'dan, Eminönü Marpuçculardan ve tuhafiyelerden aldığım çiçekleri, süsleri bir minik çengelli iğne ile tutturuyorum ve işte o günün tacı hazır  :) Böylece tek taç bandıyla bir sürü tacımız oluyor :)



Tuhafiyeden aldığım kurdelalar ve taşlarla ve meşhur silikon tabancamla daha güzel şeyler yapmayı da planlıyorum. Bakalım ortalar neler çıkacak? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorumm